دوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان دوم ابتدایی

دوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان دوم ابتدایی

  • ۰
  • ۰

اساتید حرف آخر چه افرادی هستند؟

افرادی که نه تنها در زمینه آموزش و کنکور تخصص دارند بلکه در زمینه تولید محتوا با کمک بهترین نرم افزار ها و تکنولوژی ها نیز تخصص دارند و همین امر باعث شده است تا آنچه که در ذهن مدرس می گذرد بتواند به تصویر به کشد و عینا به داوطلب نشان دهد. همین عوامل باعث شد تا در سال های اخیر حرف آخر به عنوان محبوب ترین موسسه آموزشی کنکور شناخته شود. اما چند بار باید زیست را مرور کرد تا کامل مسلط شد؟ همچنین بعد از دوره دو ماهه آموزش نوبت به مرور و تمرین و تکرار خواهد رسید و دانش آموز با بیست آزمون حرف آخر که همان پروژه 40 می باشد در طی 40 روز علاوه براینکه 5000 تست برای این درس حل خواهد کرد قادر خواهد بود 20 بار نیز کل دروس را مرور کند. لایه دوم هم بررسی و تحلیل خط به خط کتاب درسی و کتاب الگو تا رتبه این موسسه می باشد و لایه نهایی هم حل تست می باشد و با حل هر تست علاوه بر مرور کامل درسنامه ها توسط اساتید، گزینه های اشتباه نیز کاملا بررسی می شود. کل آموزش زیست شناسی حرف آخر حدود 160 ساعت است یعنی به صورت میانگین با کمک زیست حرف آخر برای هر فصل 7 ساعت آموزش و حل تست سه لایه در اختیار داوطلب قرار داده می شود. در ادامه می توانید معرفی ۵ فصل تست خیز فیزیک کنکور را هم مشاهده کنید.

اما اینجا انتهای کار نبود و در سال 97 موسسه حرف آخر پروژه جدیدی با نام برنامه دو ماهه معرفی کرد که داوطلب تنها در طی دو ماه می توانست صفر تا صد آموزش را برای سه پایه به اتمام برساند و این پروژه به شدت مناسب داوطلبانی بود که به هر دلیلی نتوانسته بودند مطالعه قابل قبولی داشته باشند. همچنین با کمک پویا نمایی دیگر نیاز به داشتن هیچ پایه خاصی نیست و داوطلب حتی اگر ده سال هم از کنکور دور بوده باشد به راحتی می تواند مطالب درسی را یاد بگیرید و با برنامه ای که این موسسه در اختیار دانش آموزان قرار می دهد به صورت کامل خود را برای شرکت در آزمون سرنوشت ساز کنکور آماده کنند. امروز در یک گزارش خبری به بررسی و تحلیل موسسه آموزشی حرف آخر خواهیم پرداخت و به صورت کامل این مجموعه را معرفی خواهیم کرد و به در ادامه نیز به سراغ پروژه 6040 حرف آخر خواهیم رفت که مطمئنا در این بازه خبر خوبی برای دانش آموزان است زیرا با کمک آن در دوماه می توان کل آموزش را به پایان رساند و در انتها هم به صورت مفصل سبک تدریس این موسسه برای یکی از دروس را بررسی خواهیم کرد. در ادامه می توانید مهمترین فصل های زیست برای کنکور  را هم مشاهده کنید.

تا قبل از سال 92 کسب درصد خوب در درس زیست شناسی آنچنان کار سختی نبود زیرا سوالات حفظی بودند، ترکیبی نبودند و دانش آموز تنها با حفظ کردن مطالب درسی می توانست درصد خوبی را در زیست شناسی کنکور کسب کند. در این بازه از هر فردی که توانسته بود درصد بالایی در زیست شناسی کسب کند راز موفقیتش پرسیده می شد پاسخش مرور و تمرین و تکرار فراوان در آموزش دروس ابتدایی تا کنکور به سبک حرف آخر این درس بود. اما بعد از سال 92 رفته رفته داستان عوض شد، سوالات زیست سبک جدیدی به خود گرفتند، حالت کاملا مفهومی پیدا کردند سوالات ترکیبی شدند و واقعا دیگر نمی شد با حفظ کردن به سوالات زیست پاسخ داد. شاید تا سال ها قبل آموزش دروس در کمتر از 6 ماه غیر ممکن بود و برای اینکه داوطلبی خود را برای کنکور آماده کند و بتواند کل دروس خود را مطالعه کند اما با حرف آخر این امر در طی 4 ماه و حتی 2 ماه امری عملی شد. موسسه حرف آخر از سال 90 شروع به فعالیت کرد و سبک جدید آموزش خود را که با تمام منابع آموزشی متفاوت بود رونمایی کرد. اساتید حرف آخر چه افرادی هستند؟ اساتید حرف آخر هم به نوبه خود از افرادی با سابقه و با تجربه تشکیل شده است.

درس ادبیات موسسه حرف آخر توسط استاد محسن منتظری تدریس می شود، عربی توسط استاد محمد واعظی، دین و زندگی توسط استاد علیرضا یوسفیان پور و زبان هم توسط استاد مجتبی محمودی. اما موسسه حرف آخر به یک برند قدرتمند و محبوب در زمینه آموزش تبدیل شده است و داوطلبان زیادی از محتوای آموزشی آن استفاده می کنند. قطعا اگر کنکوری باشید یا حداقل یکی از اعضای خانواده تان در چند سال اخیر تجربه شرکت در کنکور را داشته باشد نام موسسه حرف آخر به گوش شما خورده است. موسسه ای که به صورت دیجیتال در حال تولید محتواهای آموزشی است و تدریس های خود را در قالب لوح های آموزشی یا همان نشر دیجیتال ارائه می دهد. موسسه ای آموزشی که محتوای آموزشی خود را به صورت دیجیتال تولید و ارائه می دهد. داوطلبان رشته تجربی قطعا از اهمیت زیست با ضریب 12 اطلاع دارند که درس حیاتی این رشته برای رسیدن به رشته های معرفی کامل موسسه حرف آخر ویژه داوطلبان معتبر می باشد. در لایه اول کل مطالب با استفاده از انیمیشن و الگو به صورت کامل آموزش داده می شود. اصلا زمان کافی برای چنین کاری در اختیار دارید؟

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت آموزش متفاوت دروس ابتدایی تا کنکور با حرف آخر.

  • ۹۹/۰۹/۲۹
  • دوم ابتدایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی