دوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان دوم ابتدایی

دوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان دوم ابتدایی

  • ۰
  • ۰

اساتید حرف آخر چه افرادی هستند؟

اولین پروژه ای که این موسسه از خود رونمایی کرد پروژه 4 ماهه یا همان پروژه هزار ساعته حرف آخر بود که به صورت کامل صفر تا صد کنکور را در بر داشت و دانش آموز با کمک آن تنها در 4 ماه می توانست خود را برای کنکور آماده کند و علاوه بر این در طی 4 ماه بالغ بر 7 هزار تست نیز حل کند و همچنین 10 بار کل دروس را مرور کند. البته همانطور که اساس پیشرفت در هر حرفه ای داشتن ابزار مناسب است، کنکور هم ابزار مخصوص خود را دارد که همان منابع آموزشی محسوب میشوند که داوطلب کنکور با کمک آن ها قرار است مسیر کنکور را بپیماید. در قدم اول تمامی مباحث فیزیک کنکور به صورت مفهومی و شهودی آموزش داده میشود حتی در بخش نیروشناسی قبل از شروع جلسه اول استاد کامیار مدرس این درس اشاره میکنند که به حدی آموزش مفهومی است که دانش آموز میتواند قوانین نیوتون را لمس کند، دومین مورد هم مربوط به پارامتر جذاب الگو سازی است که در این قسمت دیگر دانش آموز قرار نیست برای هر سوال یک فرمول یاد بگیرد بلکه یک الگو یاد خواهد گرفت و با کمک آن تمامی سوالات یک مبحث را حل خواهد کرد. در ادامه می توانید دانلود جزوات حرف آخر را هم مشاهده کنید.

علاوه بر این یکی از دغدعه های والدین در انتخاب منبع هزینه ای است که باید پرداخت کند و در نگاه اول با مشاهده لیست قیمت محصولات حرف آخر ممکن است احساس کند هزینه زیادی را قرار است پراخت کند اما اصلا اینگونه نیست. یکی از دلایل این موضوع هم فاصله گرفتن از آموزش مفهومی است و داوطلبان کنکور فط به دنبال راه حل های سریع برای حل سوالات هستند که این خود مشکل ساز بوده و باعث شده که دانش آموز از اصل موضوع فاصله بگیرد. پروژه 6040 حرف آخر از برترین محصولات این موسسه است که در بهمن ماه هر سال ارائه می شود. اما با کمک پروژه 6040 این امر به واقعیت تبدیل شد و هم اکنون هم این پروژه هر سال توسط موسسه ارائه می شود و با استقبال بی نظیری نیز همراه می باشد. پروژه اول که به پروژه صفر تا صد یا پروژه 1000 ساعته یا برنامه 4 ماهه معروف است و پروژه آموزشی اصلی این موسسه می باشد. علاوه بر آموزش کامل و جامع دروس کنکور این موسسه آزمون و مشاوره و برنامه ریزی هم در اختیار دانش آموزان خود در کنار منابع قرار میدهد که دیگر هیچ نگرانی و دغدغه ای وجود نداشته باشد و دانش آموز با خیال راحت برای کسب موفقیت در مسیر کنکور حرکت کند. در ادامه می توانید تطابق دین و زندگی حرف آخر با کنکور 98 را هم مشاهده کنید.

پکیج 5 روز با حرف آخر شامل 30 ساعت آموزش از کل دروس کنکور است که با برنامه ریزی دقیقی که در کتاب کار آن وجود دارد دانش آموز در طی 5 روز شروع به مطالعه مباحث می کند؛ در پایان هر روز هم برای محم زدن آموخته های دانش آموز برای هر درس یک آزمونک طراحی شده است که دانش آموز آن ها را حل خواهد کرد و با کمک پاسخنمایی که از توسط اساتید ارائه خواهد شد به صورت کامل مطالب را مرور خواهد کرد. اینجاست که بازهم می توان از پویا نمایی در زیست حرف آخر کمک گرفت و طبق شعار دپارتمان زیست شناسی حرف آخر، یک بار استفاده از زیست این مجموعه مانند این می ماند که داوطلب 3 بار کل زیست را مطالعه کرده باشد زیرا آموزش زیست شناسی که توسط اساتید این مجموعه ارائه می شود سه لایه است. جالب است بدانید سبک آموزشی حرف آخر توسط نهاد های بین المللی حتی دانشگاه های مالزی و فرانسه مورد قبول واقع شده و از سوی آن ها مدارک افتخاری و تقدیر نامه نیز دریافت شده معرفی کامل موسسه حرف آخر ویژه داوطلبان است. اما جالب است بدانید که مجموعه آموزشی حرف آخر برای این موضوع راه کاری را ارائه داده است. به نحوی که در تدریس تمامی دروس موسسه حرف اخر از شهودی سازی و الگو سازی استفاده شده است و از طرفی حتی تم صفحات آموزشی، فونت و اندازه صفحات نیز به یک اندازه میباشد.

قسمت دوم هم مربوط به تمرین و تکرار و تسلط است که داوطلب در یک بازه 40 روزه با کمک بیست آزمون حرف آخر حدود 5 هزار تست شبیه ساز کنکور حل خواهد کرد و با کمک تکنولوژی آموزشی بکار رفته در آن قادر خواهد بود 20 بار دروس خود را مرور کند. در این سبک آموزشی با کمک تکنولوژی های تولید محتوا، دروس را با استفاده از انیمیشن و الگو آموزش می دانند و همین موضوع به شدت از سوی دانش آموزان مورد استقبال قرار گرفت. در تدریس دروس اختصاصی هم برای تدریس ریاضی استاد عبدالرضا منتظری و استاد مهران قاسمی، تدریس فیزیک استاد پیمان کامیار، تدریس زیست استاد رضا شعبانی ، استاد محمد شاکری و استاد هومن روان نقش دارند و تدریس درس شیمی هم بر عهده استاد غلامحسین شیروانی می آموزش دروس ابتدایی تا کنکور به سبک حرف آخر باشد. اما چنین موضوعی را اصلا در فیزیک حرف آخر نمیتوان مشاهده کرد. تمامی این موارد تنها با کمک پویا نمایی امکان پذیر.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش متفاوت دروس ابتدایی تا کنکور با حرف آخر بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

  • ۹۹/۰۹/۲۹
  • دوم ابتدایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی