دوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان دوم ابتدایی

دوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان دوم ابتدایی

  • ۰
  • ۰

اصلا زمان برای اینکار وجود دارد؟

از مهمترین ویژگی های حرف آخر میتوان به انسجام میان کل تدریس ها و همچنین استفاده از تکنولوژی های روز جهان برای آموزش میباشد که آن را با نام پویا نمایی میشناسیم. پویا نمایی یعنی استفاده از انیمیشن و الگو در آموزش که به درک آسان مطالب کمک میکند و از طرفی داوطب با کمک این روش دیگر نیازی به حفظ کردن نخواهد داشت و نتیجه اینکار هم جلوگیری از فراموشی زود هنگام است. پروژه شصت چهل حرف آخر نقش کاتالیزور در آموزش را دارد به نحوی که در کوتاه ترین زمان ممکن آموزش را میتوان با کمک آن به پایان رساند و این زمان آموزش دو ماه است یا همان قسمت اول نام پروژه یعنی قسمت 60. قسمت دوم هم اختصاص به مرور و تکرار و جمع بندی دارد که در این قسمت دانش آموز آموزش را فرا گرفته و نوبت به تسلط خواهد رسید. حجم زیاد دروس، حجم زیاد تست ها و زمان اندک برای جمع بندی و مرور و تکرار همگی انتظار دانش آموزان را میکشد. اما در کنار تهیه محصولات مشاورین موسسه نیز در کنار شما خواهند بود و میتوانید از تجربیات آن ها نیز استفاده کنید تا بالاترین بازدهی ممکن را در مسیر آموزش دروس ابتدایی تا کنکور به سبک حرف آخر کنکور کسب نمایید.

هدیه ای که موسسه حرف آخر برای تمامی دانش آموزان کشور در نظر گرفته است. موسسه ای که برترین محتواهای آموزشی را تولید و به صورت نشر دیجیتال در اختیار دانش آموزان قرار میدهد. در حال حاضر این پکیج رایگان است و برای تهیه پکیج پنج روز با حرف آخر از طریق شماره تماس های زیر یا فروشگاه حرف آخر میتوانید اقدام کنید. البته قبل از این موضوع به معرفی هدیه حرف اخر هم بپردازیم. اما موسسه حرف آخر دارای ویژگی های بسیار محبوبی است که توسط دانش آموزان و والدین به شدت مورد استقبال قرار گرفته است و در یک گزارش خبری به صورت کامل موسسه حرف آخر را معرفی خواهیم کرد و در ادامه نیز به معرفی پروژه بی نظیر این مجموعه با نام پروژه 6040 یا پروژه دو ماهه خواهیم رفت که صفر تا صد آموزش را با کمک آن در دو ماه میتوان به پایان رساند و به تسلط لازم برای کنکور دست آموزش متفاوت دروس ابتدایی تا کنکور با حرف آخر پیدا کرد. اما شاهکار دیگر حرف آخر که برای خیلی ها باورنکردنی بود اتمام کل دروس در دو ماه بود با پروژه 6040 حرف آخر به واقعیت تبدیل شد. این محصول بی نظیر زمانی ارائه شد که همه منابع به آموزش فرمول محور فیزیک روی آورده بودند و برای هر مبحث ده ها فرمول آموزش می دادند.

یعنی برای آموزش کل فیزیک شاید کمتر از 20 الگو به کار برده شده. اما این ماجرا اصلا خوب نیست زیرا در شرایط پر استرس کنکور دانش آموز ممکن است نام خود را فراموش کند و احتمال به یاد آوردن صد ها فرمول برای فیزیک کار به شدت دشواری است اما با تدریس استاد پیمان کامیار در فیزیک این مجموعه کل مطالب با کمک الگو آموزش داده می شود. در بازه های زمانی نزدیک به کنکور استرس و اضطراب وجود داوطلبان و حتی خانواده آن ها را خواهد گرفت. با منابع موسسه حرف آخر و ویژگی های آن ها کاملا آشنا شدید و الان ممکن است برای تهیه محصولات حرف آخر سوال داشته باشید. را به صورت کامل مشاهده کنید و بر مبنای آن محصولات مدنظر خود را انتخاب کنید. نکته جالب در این قسمت هم قیمت محصولات حرف آخر است که با تجریه و تحلیل می توانید به این نکته برسید که برای هر ساعت تدریس و آموزش حرف آخر داوطلب کمتر از 15/000 تومان هزینه پرداخت می کند. جالب است بدانید در فیزیک حرف آخر فصل حرکت شناسی که بسیار پر فرمول است، بدون فرمول و فقط با یک الگو آموزش داده شده است. اما محبوبیت فیزیک حرف آخر تنها به خاطر الگو های آن نیست بلکه شهودی سازی و آموزش از صفر مطلق هم از ویژگی های این بسته آموزشی است. در ادامه می توانید دانلود رایگان دی وی دی های حرف آخر را هم مشاهده کنید.

پروژه ای که این امکان را در اختیار داوطلبان قرار میداد که در دو ماه پرونده آموزش دروس خود را ببندند و بعد از آن مشغول جمع بندی و مرور و تکرار شوند. تا چند سال قبل تمام کردن دروس در مدت زمان کمتر از 4 ماه شاید برای عده زیادی رویا بود ولی به محض تاسیس موسسه حرف آخر پروژه 4 ماهه کنکور این مجموعه رونمایی شد و دانش آموزان و داوطلبان کنکور قادر بودند که در 4 ماه دروس کنکور خود را همراه با حل تست انبوه تمام کنند. به عنوان مثال در بخش نوسان داوطلب باید مثلثات بلد باشد و کل مطالبی که نیاز است برای مثلثات در ابتدای جلسه آموزش داده می شود و حتی برای حرکت شناسی هم همینطور است. اما قسمت ویژه آموزش، آموزش از صفر مطلق است به گونه ای که برای تمامی مباحث پیشنیاز آموزش داده شده است. احتمال آن بسیار کم است که کنکوری باشید یا فرزند کنکوری داشته باشید و نام موسسه حرف آخر به گوشتان نرسیده باشد. الگو را می توان به یک شاه کلید تشبیه کرد. در ادامه می توانید دانلود دفتر برنامه ریزی حرف آخر را هم مشاهده کنید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از معرفی کامل موسسه حرف آخر ویژه داوطلبان دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

  • ۹۹/۰۹/۲۹
  • دوم ابتدایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی