دوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان دوم ابتدایی

دوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان دوم ابتدایی

  • ۰
  • ۰

اصلا زمان برای اینکار وجود دارد؟

اما این نوع آموزش یک کاربرد فوق العاده دارد و این است که هر آنچیزی که در ذهن مدرس میگذرد با کمک انیمیشن و تصویر سازی به دانش آموز نشان داده شده است و همین امر باعث شده تا مفاهیم به جای نیمکره چپ مغز، وارد نیمکره راست شوند که مخصوص مطالبی است که به صورت شهودی آموزش داده میشود و مهمترین کاربرد آن هم ماندگاری بیشتر مطالب در این قسمت از مغز است و همچنین با آموزش شهودی دیگر داوطلب هیچ چیزی را حفظ نخواهد کرد و همین موضوع باعث شده تا آموزش های حرف آخر نزد دانش آموزان به شدت محبوب شود. یکی از پایه های آموزش شهودی استفاده از انیمیشن و تصویر سازی است. اما دومین پایه آن هم که به شدت مورد استقبال قرار گرفته است استففاده از الگو سازی در آموزش بوده است. اما این موسسه دارای ویژگی های منحصر به فردی است که تصمیم گرفتیم در قالب یک گزارش خبری به صورت کامل آن ها را بررسی کنیم و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید. موسسه حرف آخر سبک جدیدی از آموزش را رونمایی کرد که تا قبل از سال 90 هیچ فردی از آن استفاده نکرده بود؛ آموزشی که اکنون آن را با نام آموزش پویا نمایی میشناسیم. در ادامه می توانید بهترین مدرس ریاضی را هم مشاهده کنید.

موسسه حرف آخر از سال 90 با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری فعالیت خود را در زمینه آموزش کنکور و تولید محتوای آموزشی شروع کرد و هر سال شناخته تر و محبوب تر شد به نحوی که به ندرت پیش میاید دانش آموز یا داوطلب کنکوری را پیدا کرد که نام موسسه حرف آخر و تدریس های آن به گوشش نخورده باشد. همچنین در فروشگاه حرف آخر میتوانید از تخفیفات بی نظیر این موسسه که در بازه های مختلف ارائه میشود نیز مطلع شوید و محصولات این موسسه را با تخفیف های ویژه تهیه کنید. 20 درصد از کل آموزش حرف آخر را به صورت کاملا رایگان می توانید داشته باشید. در سایر فصل ها باز هم در فیزیک حرف آخر الگو سازی به شدت میدرخشد و با استفاده از الگوهای ابداعی استاد کامیار کل فیزیک کنکور را در قالب کمتر از 20 الگو یاد خواهید گرفت. همچنین در این فروشگاه آنلاین میتوانید هدیه های حرف آخر را نیز دریافت کنید که یکی از آن ها پکیج پنج روز با حرف اخر است که همه دانش آموزان و کنکوری ها به صورت رایگان میتوانند آن آموزش دروس ابتدایی تا کنکور به سبک حرف آخر را تهیه کنند. برای دریافت این بسته آموزشی کافیست عبارت "5 روز" را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید یا با بخش مشاورین حرف آخر از طریق شماره های زیر تماس گرفته تا به صورت کامل شما عزیزان را راهنمایی کنند.

یادگیری آسان و بدون سختی از دیرباز یک رویا بود که همه خواهان رسیدن به آن بودند اما تا با روی کار آمدن حرف آخر این رویا به واقعیت تبدیل شد. مشاهده کنید و به پاسخ سوالات خود دست پیدا کنید. اوج الگو سازی را میتوان در فیزیک حرف آخر مشاهده کرد. الگویی که مانند یک شاه کلید است و تمامی سوالات یک مبحث را بدون استثنا با کمک آن میتوان حل کرد. فصل سینماتیک که در سال دوازدهم و در فصل یک آموزش داده میشود یکی از پرفرمول ترین فصل های فیزیک کنکور است و حتی کتاب درسی برای این درس بالغ بر 20 فرمول آموزش داده است، اما در تدریس استاد پیمان کامیار در فیزیک حرف آخر این فصل بسیار پر اهمیت را بدون هیچ فرمولی و فقط با یک الگو آموزش خواهید دید. درسی که تدریس آن بر عهده استاد پیمان کامیار مدرس محبوب و با سابقه معرفی کامل موسسه حرف آخر ویژه داوطلبان فیزیک کنکور میباشد. هدیه حرف آخر در قالب یک پکیج شامل پنج حلقه دی وی دی همراه با یک کتاب کار مکمل و آزمونک برای دانش آموز ارسال خواهد شد که با برنامه ریزی دقیق آن داوطلب تنها در 5 روز کل آموزش را به پایان خواهد رساند، هر شب از خود یک آزمون جهت محک خواهد گرفت و در انتها تسلط لازم برای پاسخگویی به 40 تست قطعی از کنکور را کسب خواهد کرد. در ادامه می توانید تکنیک های تست زنی زبان انگلیسی بدون معلومات را هم مشاهده کنید.

قسمت دوم یعنی پروژه 40 از بیست آزمون جامع و شبیه ساز کنکور تشکیل شده است که یک تفاوت عمده با سایر آزمون های آزمایشی دارد که همان تکنولوژی پاسخنما می باشد و با کمک ان داوطلب در طی 40 روز علاوه بر اینکه 20 آزمون شبیه ساز کنکور حل خواهد کرد 20 بار نیز می تواند دروس کنکور خود را مرور کند و همین موضوع اهمیت پروژه 6040 را به شدت افزایش داده است و آن را به یک محصول جامع و کامل برای کنکور تبدیل کرده است. برنامه ای که مانند یک نقشه راه عمل خواهد کرد و کامل تعین کرده است که دانش آموز هر روز چه دروسی را مطالعه کند، از هر درس کدام مبحث و برای مطالعه آن مبحث چه قدر زمان اختصاص دهد. دانش آموزی که تجربه استفاده از محصولات حرف آخر را داشته باشد متوجه میشود که در تدریس های این مجموعه برای هر سوال یک فرمول آموزش داده نمیشود بلکه از الگو سازی استفاده شده است. در قسمت اول یعنی پروژه 60 صفر تا صد آموزش در قالب لوح های آموزشی و جزوات موسسه حرف آخر در کنار یک برنامه ریزی دقیق برای دانش آموز ارسال خواهد شد. در ضمن موسسه حرف آخر یک هدیه ویژه نیز برای دانش آموزان کنکوری دارد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش متفاوت دروس ابتدایی تا کنکور با حرف آخر لطفا از صفحه ما بخواهید.

  • ۹۹/۰۹/۲۹
  • دوم ابتدایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی