دوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان دوم ابتدایی

دوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان دوم ابتدایی

  • ۰
  • ۰

با حرف آخر فراموشی را به فراموشی بسپارید!

همچنین این روند تا 5 روز ادامه خواهد داشت و در پایان روز پنجم یک آزمونک 150 سوالی نیز در اختیار داوطلب قرار داده می شود که از تمامی مباحث پنج روز طرح شده است و دانش آموز یک محک کامل برروی مطالبی که مطالعه کرده است خواهد داشت و از طرفی کل مطالب نیز معرفی کامل موسسه حرف آخر ویژه داوطلبان مرور خواهد شد. موسسه حرف آخر از سال 1390 فعالیت خود را بر مبنای تولید محتواهای آموزشی در قالب نشر دیجیتال شروع کرده است و بنیان گذار این موسسه هم مهندس عبدالرضا منتظری میباشد. حرف آخر یک موسسه نشر دیجیتال میباشد و محتواهای های آموزشی خود را در قالب لوح های آموزشی در اختیار دانش آموزان قرار میدهد. این موسسه 20 درصد از کل منابع آموزشی خود را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار می دهد که شامل آموزش، آزمون، برنامه ریزی و پشتیبانی می باشد. این پروژه به نوعی فشرده شده پروژه صفر تا صد این موسسه می باشد. نکته مهمی که در مورد این پروژه یعنی 6040 حرف آخر باید بدانید این است که یک پروژه کامل است و به صورت جمع بندی یا فقط مباحث مهم نمی باشد بلکه صفر تا صد کل دروس آموزش داده شده است. آموزش یک بخش بسیار مهم و حیاتی در هر جامعه ای محسوب میشود و در کشور عزیزمان نیز این بخش بسیار حیاتی و مهم است به خصوص در بخش کنکور و دبیرستان که مبنای ورود داوطلب به دانشگاه و تحصیل در یک رشته و کسب مهارت است. در ادامه می توانید مهمترین فصل های شیمی کنکور  را هم مشاهده کنید.

در تدریس حرف آخر یک انسجام درونی در تمامی دروس وجود دارد. قسمت اول یعنی آموزش تنها در 60 روز اتفاق خواهد افتاد و با پویا نمایی هایی که به کار برده شده است دانش آموز در قالب 60 روز می تواند بر روی دروس خود مسلط شود. اما با تدریس های موسسه حرف آخر و تکنولوژی به کار برده شده در آن دیگر هیچ نیازی به حفظ کردن نخواهد بود و تنها با الگو و انیمیشن داوطلب به تسلط کامل در یادگیری دروس خواهد رسید. البته پیدا کردن منبع خوب نیز به خودی خود کار راحتی نیست و تعدد منابع آموزشی موجب ایجاد چنین مشکلی شده است. همچنین در بازه های متفاوتی از سال فروشگاه حرف آخر بر روی منابع خود از تخفیفات فوق العاده ای استفاده میکند تا دانش آموزان بتوانند از این منابع بهره ببرند. مشکلی که به شدت در آموزش سنتی به چشم میخورد و باعث شده است تا دانش آموز نتواند به خوبی مطالب را درک کند و مجبور به حفظ آن شود. پکیج 5 روز با حرف اخر جوری طراحی شده است که دانش آموز با کمک آن در طی 5 روز توانایی لازم برای پاسخگویی به 40 تست قطعی از کنکور را پیدا خواهد کرد. در ادامه می توانید بودجه بندی عربی کنکور را هم مشاهده کنید.

حال پروژه 6040 خود از دو بخش تشکیل شده است؛ بخش آموزش و بخش تثبیت و حل آموزش دروس ابتدایی تا کنکور به سبک حرف آخر تست و آزمون. هر سال موسسه حرف آخر دو پروژه را برای دانش آموزان خود ارائه می دهد. پروژه دوم هم که از بهمن ماه و به دلیل کمبود زمان ارائه خواهد شد پروژه 6040 حرف آخر نام دارد. نکته اول در مورد قیمت محصولات حرف آخر مربوط به جامع بودن منابع این مجموعه است به نحوی که دانش آموز قرار نیست در کنار منابع این مجموعه به سراغ منابع دیگری نیز برود و مجدد هزینه کند، نکته دوم هم کیفیت آموزش است که از برترین اساتید کشوری در آموزش استفاده شده است و هر ساعت از آموزش هر درس در حرف آخر به طور میانگین 20/000 تومان برای دانش آموز میباشد. انسجامی که به سختی میتوان در بین منابع کنکور پیدا کرد و آن هم سبک آموزش در تمامی دروس است. با توجه به تعدد منابع آموزشی اعتماد کردن از سوی والدین امری دشوار شده و از طرفی این موضوع کاملا منطقی هم می باشد. فیزیک هم یکی از دروس چالش بر انگیز کنکور میباشد و در سال های اخیر هم عملکرد خوبی از دانش آموزان در پاسخگویی به سوالات این درس مشاهده نشده است.

امروز قصد داریم وارد دنیای کنکور شویم و یکی از برترین تولید کنندگان محتواهای آموزشی کنکور با نام موسسه حرف آخر که سال هاست در زمینه آموزش دروس دبیرستان و کنکور فعالیت دارد را به شما عزیزان معرفی کنیم. به طوی که در سال های اخیر به صورت میانگین از هر صد نفر شرکت کننده در کنکور تنها 4 نفر موفق به کسب درصد بالای 50 در درس فیزیک شده اند یعنی 4 درصد از کل شرکت کنندگان. برای دریافت این بسته یعنی 5 روز با حرف آخر کافیست عبارت " 5 روز" را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید یا با شماره های زیر تماس بگیرید تا دپارتمان مشاوره حرف آخر به صورت کامل شما عزیزان را راهنمایی کنند. آموزش های حرف آخر با کمک تکنولوژی های برتر جهان ارائه شده است و این تکنولوژی سبب شده است تا هر آنچه در ذهن مدرس میگذرد بتوان به تصویر کشید و به دانش آموزان نشان داد تا بتوانند مطالب را درک کنند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد آموزش متفاوت دروس ابتدایی تا کنکور با حرف آخر لطفا به بازدید از وب سایت ما.

  • ۹۹/۰۹/۲۹
  • دوم ابتدایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی