دوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان دوم ابتدایی

دوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان دوم ابتدایی

  • ۰
  • ۰

اما سوالات ترکیبی از چند فصل مختلف جمعآوری میشوند

با 20 آزمون حرف آخر در یک بازه زمانی 40 روزه دانش آموز حدود 5 هزار تست جامع و شبیه ساز کنکور حل خواهد کرد. از دروس تاثیر گذار این پایه می توان به دو درس ریاضی و علوم تجربی اشاره کرد که علوم خود زمینه ساز 4 درس چالش برانگیز در متوسطه دوم خواهد بود که بایستی برای جلوگیری از ایجاد مشکل بیش از بیش به این درس کلید توجه داشت ریاضی نیز از همان ابتدای مسیر آموزش یکی از درس های چالش دار آموزش برای دانش آموزان است که توجه خاصی را آموزش متفاوت دروس ابتدایی تا کنکور با حرف آخر می طلبد. دانش آموزان پایه نهم که یه پایه سرنوشت ساز برای آن هاست چرا که آن ها را برای ورود به مقطع متوسطه دوم آماده می سازد هر گونه عدم توجه به این پایه مهم و اساسی می تواند ضرر های جبران ناپذیری را برای دانش آموزان این پایه در سال های آینده ایجاد کند. سال نهم از مهم ترین سال های تحصیلی دانش اموزان است چرا که پلی مابین متوسطه اول و دوم است که این دو را به هم متصل می کند هر گونه بی توجهی و عدم آموزش صحیح و اصولی این پایه سبب ایجاد مشکلات فراوانی درمسیر آموزش دانش آموزان خواهد شد. در ادامه می توانید بهترین منابع کنکور 99 را هم مشاهده کنید.

این موسسه در سال جاری با توجه به مشکلاتی که در امر آموزش به وجود آمده تصمیم به تولید محتوای آموزشی برای دانش آموزان متوسطه اول کرده است. گروه دیگر از دانش آموزان که بیشترین صدمه را از این شرایط خورده اند میتوان دانش آموزان کنکوری دانست چرا که ضمن اینکه باید بصورت مجازی به یادگیری دروس حساس و کلیدی سال دوازدهم بپردازند بایستی خود را برای کنکور و آزمون سخت آماده سازند که می توان گفت تعیین کننده مسیر آموزش و شغل آینده هر فرد است. همان طور که میدانید، ضریب درس عربی در کنکور سراسری ۲ است و نسبت به درسهایی مانند ادبیات فارسی و دینی کمتر است، اما به دلیل آنکه بیشتر داوطلبین کنکور این درس را دشوار میپندارند و قادر به کسب درصد بالا از آن نیستند، پاسخ دادن به هر تست آن میتواند شما را صدها پله به قبولی در رشته و شهر مورد نظر خود نزدیکتر نماید. الگو شاه کلید می باشد؛ همانگونه که شاه کلید می تواند هزاران قفل را با هم باز می کند الگو نیز برای حل کل سوالات یک مبحث کاربرد دارد و با این روش دیگر نیازی نیست تا داوطلب برای هر سوال یک آموزش دروس ابتدایی تا کنکور به سبک حرف آخر فرمول یاد بگیرد. از جمله ویژگی های این محصول آموزشی می توان به آموزش کاملا شهودی و بر پایه الگو سازی اشاره کرد که باعث شده تا این محصول به کم حجم ترین محصول آموزشی کنکور تبدیل شود به نحوی که صفر تا صد عربی توسط مدرس همراه با حل یک بانک تست در قالب 25 ساعت در اختیار دانش آموز قرار می گیرد و با توجه به آموزش بنیادی این محصول دیگر تفاوتی ندارد که داوطلب ده ها سال از کنکور فاصله گرفته است یا جدیدا فارغ التحصیل شده زیرا همه می توانند از آموزش های آن استفاده کنند و نتیجه بگیرند. در ادامه می توانید بودجه بندی زبان انگلیسی کنکور را هم مشاهده کنید.

از دیگر ویژگی های آموزش های این پایه می توان به آموزش جامع و کامل کتاب درسی دانش آموزان در سطحی بسیار وسیع و با حل کل فعالیت ها و کار در کلاس ها ارشاره نمود که می توان به جرات گفت که حتی بالاتر از سطح کتاب درسی انجام شده است. عربی موسسه حرف آخر توسط استاد واعظی تدریس شده است استادی که مابین دانش آموزان کنکوری بسیار شناخته است و ویژگی های منحصربفردی نیز دارد. همچنین برای تدریس کتاب علوم که نقشی بسیار اساسی دارن از 5 استاد استفاده شده تا بصورت تخصصی فصل به فصل کتاب درسی تحلیل و بررسی شود و دیگر دانش آموز دچار مشکلی در مسیر آموزش خود نشود. آموزش در قالب اسلاید های استاندارد و جذاب آموزشی که گاها 20 صفحه از کتاب درسی بصورت ساده و کاملا روان فقط در یک اسلاید آموزشی تدریس می شود و سبب می گردد دیگر دانش آموز از مطالعه و آموزش دلزده و خسته نشود. آموزشی کاملا اصولی و با معیار های آموزش جهانی که نه تنها تمام نیاز های دانش آموزان در این مقطع ویژه را رفع می کند بلکه حتی فراتر از سطح کتاب درسی نیز تدریس شده است. حرف آخر به دلیل کامل و جامع بودن تدریس هایش توانسته است تا کنون جایگاه بسیار خوبی در میان دانش آموزان و کنکوری ها کسب کند و در حال حاضر نیز یکی از بهترین پروژه های آموزشی کل کشور یعنی پروژه 6040 را در اختیار داوطلبان کنکور قرار می دهد.

به همین منظور در این مقاله به بررسی موسسه حرف آخر پرداخته ایم تا با شیوه ها و روش های تدریس این موسسه توانمند و برند آموزشی کشور بیشتر آشنا شوید. در قالب این پکیج آموزشی دانش آموز تنها با 2 ماه مطالعه مستمر برروی کل کنکور خود مسلط خواهد شد، اما نکته جائز اهمیت اینجاست که این پکیج کامل تمامی مباحث دبیرستان را پوشش داده است و اصلا به صورت جمع بندی یا ناقص ارائه نمی شود. این پروژه در دو مرحله دانش آموز را به اوج خواهد رساند. انتشارات حرف آخر در سال 1390 با مدیریت استاد مطرح و بنام صدا و سیمای ایران استاد عبدالرضا منتظری شروع به کار کرد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد معرفی کامل موسسه حرف آخر ویژه داوطلبان لطفا به بازدید از وب سایت ما.

  • ۹۹/۰۹/۲۹
  • دوم ابتدایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی