دوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان دوم ابتدایی

دوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان دوم ابتدایی

  • ۰
  • ۰

اساتید حرف آخر چه افرادی هستند؟

امروزه یکی از بزرگترین مشکلاتی که دانش آموزان در مسیر مطالعه کنکور خود با آن روبرو هستند نبود یک برنامه تخصصی و کاربردی برای مطالعه دروس در کنار منابعی است که تهیه میکنند در واقع دانش آموز پس از تهیه منابع سردرگم میماند که چگونه باید مطالعه کند چه تستی بزند و چگونه در انتها مرور وجمع بندی داشته باشد. شعار یکی از رتبه برترهایی که در کنکور موفق شد هم به نوبه خود جالب است؛ " با حرف اخر فراموشی را به فراموشی بسپارید". یکی از دلیل هایی که هرساله رتبه های زیادی در مجموعه حرف آخر به کشور معرفی می شود این است که دانش آموزان به کمک این روش آموزش دچار فراموشی نمی شوند و مطالب را تا مدت های بسیار زیادی در خاطر دارند. یکی از رشته های پر متقاضی گروه آموزشی علوم تجربی است که حدود 600 هزار شرکت کننده دارد. حرف آخر یکی از موسسه های نوپا و البته محبوب در ایران و یکه تاز در متفاوت بودن آموزش با مدیریت آقای عبدالرضا منتظری است. بعد از تهیه دی وی دی های حرف آخر می توانید با مشاورین ارشد موسسه حرف آخر تماس گرفته و برای هر پکیج برنامه و مشاوره دریافت نمایید. حال آن که موسسه حرف آخر این مشکل دانش آموزان را در نظر گرفته و در کنار محصولات آموزشی خود اقدام به ارسال دی وی دیهای مشاوره و برنامه مطالعاتی مشخص میکند. در ادامه می توانید رتبه های برتر حرف آخر را هم مشاهده کنید.

سبک راحت و الگویی و انیمیشن بودن این موسسه باعث شده دانش آموزانی که با برنامه حرف آخر پیش می روند رضایت مطلوبی از کار کردن با این موسسه داشته باشند. به طور مثال پکیج 5 روز با حرف آخر یا محاسبات تا اطلاع ثانوی با همین شرایط به فروش می رسند. در صورتی که سوالات کنکور به صورت ترکیبی و تلفیقی است. همچنین یک بخش خدماتی دیگر به عنوان مشکلات گارانتی نیز در دسترس است که به صورت کامل مشکلات داوطلبان را بررسی خواهد کرد و این قبیل مشکلات را به صورت کامل حل خواهد نمود. مزیت خوب پشتیبانی حرف آخر رایگان بودن آن است و برای استفاده از خدمات مشاوره ای این موسسه دیگر نیازی به پرداخت هزینه نخواهد بود. همچنین در کنار تهیه محصولات حرف آخر دپارتمان مشاوره حرف آخر هم در کنار شما خواهند بود. موسسه کنکوری حرف آخر پروژه ۶۰۴۰ خود را با هدف جمع بندی صحیح دروس و همچنین آزمون های استاندارد مطابق با کنکور سراسری برای داوطلبین نظام جدید تهیه کرده است. دلیل آن این است که مطالب جمع بندی نشده، مطالب مرور نشده و آزمون های موثر و استانداری برای سنجش از دانسته ها گرفته نشده است. از آن جایی که جمع بندی و مرور دروس، نزدیک کنکور سراسری، امری بسیار مهم و غیر قابل انکار است دانش آموزان کنکوری باید تمام مطالب خوانده شده در تمام ۴ سال را جمع بندی کنند تا بتوانند ساختار درستی از مطالب درسی در ذهن ایجاد کنند. در ادامه می توانید تطابق زیست حرف آخر با کنکور را هم مشاهده کنید.

جالب است بدانید افرادی که برای اولین بار از سال دوازدهم مقطع دوم متوسطه در کنکور شرکت می کنند حدود 250 هزار نفر می باشد و مابقی شرکت کنندگان را پشت کنکوری ها و افرادی تشکیل می دهند که بعد از چندین سال در کنکور شرکت می کنند. آیا تاکنون به این موضوع توجه کرده اید که چرا دانش آموزان در آزمون های مبحثی که توسط موسسات کنکوری که قبل از آزمون های جامع برگزار می شود خوب عمل می کنند. آموزش حرف آخر اندکی با سایر آموزش هایی که تا کنون مشاهده کرده اید متفاوت است و دلیل آن استفاده از سبک آموزش شهودی سازی و پویا نمایی است که در سال های اخیر توسط مراکز معتبر از جمله سازمان ملل و دانشگاه های مالزی و فرانسه مدارک معتبر دریافت کرده است. قرار دادن تایم های جبرانی، تایم مروربرای هردرس، مرور قبل از آزمون و تایم آزمون که سبب می شود دانش آموز طی یک برنامه مشخص و منسجم و بدون استرس به مطالعه بپردازد. با توجه به آمار بالای شرکت کنندگان در کنکور سراسری امروز در قالب یک گزارش خبری سری به دنیای کنکور خواهیم زد و به از بین منابع متعدد آموزشی کنکور موسسه ای نام آشنا به نام حرف آخر را بررسی خواهیم کرد.

در این قسمت دپارتمان مشاورین حرف آخر که بالغ بر 1000 نفر در حال فعالیت هستند پاسخگو خواهند بود و داوطلب را آموزش متفاوت دروس ابتدایی تا کنکور با حرف آخر راهنمایی خواهند کرد. موسسه حرف اخر از سال 90 فعالیت آموزشی رسمی خود را با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری که مدرس ریاضی این مجموعه نیز می باشد شروع کرده است. این دپارتمان نقش پشتیبان را داشته و داوطلب را در مسیر کنکور برای دریافت بالاترین بازدهی ممکن معرفی کامل موسسه حرف آخر ویژه داوطلبان همراهی خواهند کرد. در واقع پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر، مجموعه ای آموزشی و آزمایشی برای داوطلبین کنکور فراهم کرده است. کافیست اراده کنید! پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر بی شک جزء نتیجه بخش ترین و مثمر ثمرترین محصولات حرف آخر می باشد. هنگام ثبت سفارش شما می توانید از تخفیف پلکانی موسسه حرف آخر بهره مند شوید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با آموزش دروس ابتدایی تا کنکور به سبک حرف آخر وب سایت خود باشید.

  • ۹۹/۰۹/۲۹
  • دوم ابتدایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی