دوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان دوم ابتدایی

دوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان دوم ابتدایی

  • ۰
  • ۰

اصلا زمان برای اینکار وجود دارد؟

پروژه 40 یا بیست آزمون حرف آخر به دلیل وجود پاسخنما در میان داوطلبان به شدت محبوبیت پیدا کرده است و یکی از دلایل آن تطابقات زیادی است که با سوالات کنکور دارد و دلیل دوم هم وجود پاسخنماست؛ برای تک تک سوالات اساتید هر درس به صورت تصویری سوالات را تحلیل و بررسی خواهند کرد که باعث می شود داوطلب در قالب هر آزمون بتواند یک دور دروس خود را مرور کند و در 40 روز می توانید 20 مرور جامع بر تمامی دروس داشته باشد. ویژگی اول آموزش شهودی که با کمک انیمیشن و تصویر سازی ارائه میشود و دومین مورد هم استفاده از الگو سازی در بحث آموزش است که به مجموع این دو مورد آموزش پویانمایی گفته میشود که موسسه آموزشی حرف اخر بنا گذار این سبک آموزشی در کشور بوده است. رتبه های برتر موسسه حرف آخر نیز در سال 99 غوغا به پا کرد و دانش آموزان این موسسه توانستند با تدریس ها و محتواهای آموزشی حرف آخر به رتبه های بی نظیری از جمله 32 رتبه دو رقمی کنکور و 2 رتبه تک رقمی کنکور از جمله رتبه 6 و 9 آموزش دروس ابتدایی تا کنکور به سبک حرف آخر کنکور اشاره کرد. اما اگر کنکور را به عنوان یک شغل در نظر بگیریم همانگونه که هر شغلی ابزار مناسب و مخصوص خود را دارد کنکور نیز از این قضیه بی بهره نیست و ابزار های مخصوص به خود را دارد که همان منابع آموزشی کنکور است که دانش آموز با کمک آن ها مسیر کنکور را طی خواهد کرد.

اما استاد منتظری و استاد قاسمی در تدریس ریاضی حرف آخر از روش های قدیمی به شدت فاصله گرفته اند و همانند سایر دروس حرف آخر با کمک انیمیشن و الگو در حال آموزش این درس هستند. به نحوی که در سال قبل تنها 2 درصد از کل شرکت کنندگان رشته تجربی (یعنی از هر 100 نفر تنها دو نفر) موفق به کسب درصد بالای 50 در این درس شدند و تعداد افرادی که درصد منفی در ریاضی کنکور کسب کردند 48 درصد کل شرکت کنندگان رشته تجربی بودند و همین موضوع باعث ایجاد انحراف معیار در ریاضی شده و اهمیت آن را به شدت بالا برده است. در این بین دیگر سطح دانش آموز اهمیتی ندارد یعنی دیگر مهم نیست که دانش آموز امسال فارغ التحصیل خواهد شد یا بعد از چندین سال دوری از کنکور قصد شرکت مجدد در این آزمون را دارد زیرا تمامی آموزش های حرف آخر از صفر صفر شروع شده است. حال در این قسمت دانش آموز به تسلط و تثبیت مطالب نیاز دارد که در پروژه 40 اتفاق خواهد افتاد؛ در این قسمت 5000 تست شبیه ساز کنکور که توسط اساتید برتر کنکور طراحی شده است در اختیار دانش آموز قرار داده خواهد شد. در ادامه می توانید نحوه برنامه ریزی کنکور را هم مشاهده کنید.

در حال حاضر نیز این موسسه 20 درصد از کل آموزش 6040 خود را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار می دهد که برای دریافت آن می توانید همین الان عبارت "5 روز" را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید از طریق شماره تماس های زیر با دپارتمان مشاوران حرف آخر تماس بگیرید تا به صورت کامل راهنمایی شوید. تنها کاری که دانش آموز موظف به انجام آن خواهد بود اجرای دقیق برنامه و تلاش می باشد زیرا هر آنچه که برای پیمودن مسیر کنکور نیاز داشته باشد در اختیار وی قرار داده شده است. در قالب پروژه 6040 دانش آموز قادر خواهد بود با کمک تدریس های پویانمایی و همچنین برنامه ریزی دقیق به صورت کامل صفر تا صد آموزش دروس کنکور را به اتمام برساند. پروژه 6040 حرف آخر که با کمک آن داوطلب تنها در دو ماه می تواند به صورت کامل پرونده آموزش کل دروس خود را به پایان برساند. الگو سازی نیز کمک میکند تا نیازی نباشد داوطلب برای حل هر سوال یک فرمول یاد بگیرد بلکه کمک میکند تا تمامی سوالات یک مبحث را بدون هیچ فرمول دیگری بتوان پاسخ داد. شهودی سازی از جهت یادگیری آسان، درک مطالب، عدم نیاز به حفظ کرد و انقال مستقیم مطالب به نیمکره راست مفز موثر است و الگو سازی نیز در افزایش قدرت و سرعت تست زنی تاثیر میگذارد. در ادامه می توانید برنامه دو ماهه کنکور حرف آخر را هم مشاهده کنید.

همچنین آموزش شهودی لذت یادگیری را افزایش داده و باعث میشود که داوطلب با صرف زمان کم حداکثر بازدهی ممکن را دریافت کند. آزمونی که سرنوشت یک داوطلب را به صورت کامل میتواند تغیر دهد و مبنای ورود وی به دانشگاه های کشور و همچنین تحصیل در رشته مورد علاقه وی میباشد. نکته اول در مورد این برنامه ریزی این است که توسط مشاورین طراحی و تدوین نشده است بلکه توسط خود اساتید هر درس این برنامه آماده شده است و به صورت کامل حجم و زمان را در برگرفته. ریاضی کنکور از نقطه ضعف اصلی شرکت کنندگان در گروه آزمایشی ریاضی فیزیک و تجربی مییاشد و این ضعف به حدی رسیده است که بیشترین تعداد درصد منفی در میان تمام دروس کنکور و کمترین تعداد رسیدن به درصد بالای 50 در میان دروس دیگر را میتوان در درس ریاضی مشاهده کرد که دچار یک فاجعه معرفی کامل موسسه حرف آخر ویژه داوطلبان بزرگ شده است.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با آموزش متفاوت دروس ابتدایی تا کنکور با حرف آخر وب سایت خود باشید.

  • ۹۹/۰۹/۲۹
  • دوم ابتدایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی