دوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان دوم ابتدایی

دوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان دوم ابتدایی

  • ۰
  • ۰

اصلا زمان برای اینکار وجود دارد؟

چندین سال قبل یکی از پروژه های موسسه حرف آخر که به شدت مورد استقبال قرار گرفت پروژه دو ماهه کنکور یا پروژه 6040 حرف آخر بود که انقلابی در آموزش کنکور محسوب آموزش متفاوت دروس ابتدایی تا کنکور با حرف آخر میشد. پکیجی که به صورت کامل دانش آموز را با تمامی تدریس های حرف آخر آشنا خواهد کرد و علاوه بر این موضوع بودجه بندی قابل توجهی از کنکور را به خود اختصاص میدهد و همانطور که از نام آن پیداست فقط در 5 روز دانش آموز به بودجه بندی 40 تست قطعی از کنکور سراسری مسلط خواهد شد که علاوه بر آن شامل 20 درصد از کل آموزش دروس حرف اخر نیز میباشد. در پایان هرروز هم یک آزمونک طراحی شده است که به کمک آن دانش آموز خود را محک خواهد زد و همچنین در پاین روز پنجم یک آزمون جامع 150 سوالی نیز برای دانش آموز قرار داده شده است که شامل تست های تالیفی و سراسری میباشد. نام این پروژه برمبنای زمان یادگیری و حل تست آن انتخاب شده است و مخاطب این پروژه در 60 روز آموزش جامع دروس را فرا خواهد گرفت و در 40 روز هم با کمک آزمون های حرف آخر بالغ بر 5 هزار تست حل خواهد کرد و همچنین بیست بار با کمک تکنولوژی پاسخنما در آزمون های این مجموعه میتواند دروس کنکور خود را مرور کند و به آمادگی کامل دست پیدا کند. در ادامه می توانید مشاوران موسسه حرف آخر را هم مشاهده کنید.

در کنکور 99 نیز ریاضی حرف آخر شاهکار کرد و دانش آموزان این مجموعه از جمله محمد محمدی پور توانست با کمک تدریس های استاد عبدالرضا منتظری و استاد مهران قاسمی درصد 100 را در ریاضی کنکور رشته ریاضی کند. اما در هر سطحی که هستید حتی اگر هیچ علاقه ای به ریاضی ندارید تدریس استاد عبدالرضا منتظری و استاد مهران قاسمی در این قسمت چاره ساز است. پکیج 5 روز با حرف اخر شامل یک عدد کتاب کار همراه با 5 حلقه دی وی دی آموزشی و برنامه ریزی دقیق است. در این پکیج 30 ساعت از کل آموزش های حرف آخر جای گرفته است و با برنامه ریزی دقیقی که در آن وجود دارد کاملا تعین شده است که داوطلب هر روز چه دروسی را مطالعه کند، از هر درس کدام مبحث را مطالعه کند و برای مطالعه آن مبحث چه قدر باید زمان بگذارد. نتایج این کار هم لذت بخش شدن آموزش و سهولت در یادگیری بوده است و البته علاوه بر این موارد باعث شده است تا مطلب آموزش داده شده مستقیم در نیمکره راست مغز قرار گیرد که مدت زمان ماندگاری این نوع آموزش نسبت به حالت عادی چندین برابر بیشتر است. اما نکته مهم در نحوه پاسخگویی نامطلوب شرکت کنندگان به درس ریاضی باعث شده است تا این درس انحراف معیار به خود بگیرد و اهمیت آن بسیار از ضریبش بالاتر برود.

اما از دیرباز انتخاب منابع یکی از دغدغه های مهم والدین و دانش آموزان بوده است و به دنبال انتخاب بهترین منابع بودند اما با توجه به تعدد منابع آموزشی این امر تا حدودی دشوار است به همین دلیل امروز در یک گزارش خبری به سراغ معرفی یکی از برترین تولید کننده محتواهای آموزشی دروس خواهیم رفت. با استفاده از این پروژه دانش آموز در هر سطحی که باشد قادر خواهد بود در دو ماه آموزش دروس کنکور خود را به پایان برساند. صفر تا صد ریاضی توسط اساتید برجسته با کمک شهودی سازی آموزش داده شده است و دانش آموز برای درک و یادگیری مفاهیم ریاضی اصلا اذیت نخواهد شد. در سوالات مباحث مربوط به تابع و معادلات و نامعادلات و احتمال و هندسه آموزش شهودی باعث شده است تا از روش های فرمولی فاصله بگیرید و همین موضوع شعار دپارتمان ریاضی حرف آخر یعنی " برای یادگیری ریاضی با کمک ریاضی حرف آخر تنها کافیست که 4 عمل اصلی ریاضی را بلد باشید" را به حقانیت رسانده است. دانش آموزان رشته تجربی و حتی رشته ریاضی رابطه خوبی با درس ریاضی ندارند به نحوی که باعث شده تا میانگین درصد ریاضی کل شرکت کنندگان در کنکور کمتر از 10 درصد باشد و این یعنی عمق فاجعه. در ادامه می توانید نمونه تدریس های حرف آخر را هم مشاهده کنید.

موسسه ای که نه تنها دروس کنکور را آموزش میدهد بلکه برای مقاطع پایین تر یعنی ابتدایی و متوسطه اول هم محتواهای آموزشی تولید میکند. پویا نمایی یک سبک آموزشی معتبر نه تنها در ایران بلکه در سطح جهانی است و تکنولوژی را چاشنی آموزش کرده است. جایگاهی که بعد از ده سال به آن دست پیدا کرده است و از همه مهمتر سبک جدیدی در آموزش دروس با عنوان پویا نمایی را ابداع کرده است که انقلابی در زمینه آموزش کشور محسوب میشود. موسسه حرف آخر از سال 99 فعالیت خود را در زمینه تولید منابع آموزشی شروع کرده است و اکنون هم جایگاه فوق العاده ای میان کنکوری ها معرفی کامل موسسه حرف آخر ویژه داوطلبان پیدا کرده است. در ادامه به صورت کامل سبک آموزشی موسسه حرف آخر و ویژگی های این موسسه را توضیح خواهیم داد. موسسه حرف آخر یک هدیه ویژه نیز برای دانش آموزان دارد. آزمون ورودی به دانشگاه که سرنوشت چندین و چند ساله آن ها را تعیبن خواهد کرد و از این حیث این آزمون بسیار پر اهمیت و سرنوشت ساز میباشد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با آموزش دروس ابتدایی تا کنکور به سبک حرف آخر وب سایت خود باشید.

  • ۹۹/۰۹/۲۹
  • دوم ابتدایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی