دوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان دوم ابتدایی

دوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان دوم ابتدایی

  • ۰
  • ۰

آموزش برنامه درسی مقدماتی بسیار مهم است ، زیرا الفبای آموزش و پرورش در این سطح به دانش آموزان آموزش داده می شود و در این سطح است که ریشه ها و قدرت آموزش ایجاد می شود.

 

تا چند سال پیش ، تمرکز آموزش روی کنکور در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بود ، اما در مقاطع بالاتر ، وقتی وضعیت دانش آموزان را بررسی کردیم ، نقاط ضعف آنها را در مفهوم آموزش ابتدایی یافتیم. حتی در دوران ابتدایی ، ما در اینجا بسیار مهم هستیم. سطح بالایی از تأثیر شخصی را خواهیم دید که در ابتدا با رفتار خوب آشنا نیستند. اما یافتن منبع خوب دشوار است. از طرف دیگر ، وجود تاج و مجازی سازی آموزش یک عقب گرد جدی برای آموزش است. اما در اخبار ، اجی مجی را معرفی خواهیم کرد ، که تمام نگرانی های والدین در مورد آموزش با کیفیت را برطرف می کند.

 

مؤسسه اجی مجی که در سال 1999 تاسیس شد ، گروهی از معلمان برتر را با دوره های خاص خود گرد هم آورد و برای اولین بار ترکیبی از آموزش و فن آوری را در دوره ابتدایی ارائه داد. والدین و دانش آموزان در آموزش رویایی آموزش دیده اند که شما را قادر می سازد تا بهترین نتیجه را کسب کنید. امروز ، ما می خواهیم عملکرد این اجی مجی و مؤسسه را به طور کامل توضیح دهیم و در آخر شما را با دانش آموزان دبستانی مؤسسهE و نحوه استفاده از آنها آشنا کنیم ، بنابراین لطفاً این مقاله را بخوانید.

 

معرفی کامل مؤسسه اجی مجی و سبک آموزشی این مجموعه

مؤسسه مجموعه اجی مجی از زمان معرفی بسیار محبوب دانش آموزان دبستانی است. مهمترین ویژگی این مجموعه استفاده از انیمیشن و قصه گویی در آموزش است. این بدان معنی است که دانش آموز فیلم های این مجموعه را در حین آموزش ، مانند تماشای کارتون دریافت می کند. این امر خصوصاً در مورد دانشجویان نسل جدید بیشتر صدق می کند زیرا آنها رابطه خوبی با آموزش ندارند و چنین آموزشی می تواند انگیزه مطالعه را نیز برای آنها ایجاد کند. روایت و شعر نیز به دانش آموز کمک می کند تا مفاهیم را بدون نیاز به حفظ ، بیاموزد. البته نتیجه یادگیری بدون حفظ ، تاخیر در فراموشی است و از طرف دیگر ، چون مطالب به صورت متحرک و بصری آموزش داده می شود ، به نیمکره راست مغز وارد می شود ، جایی که مطالب بیشتر از یادگیری طبیعی است. .

 

معلم های اجی مجی چه افرادی هستند؟

بهترین معلمان کشور را برای برگزاری دوره اجی مجی فراهم کرده است. یکی با بهترین شروع ، حتی کسانی که در سطح بین المللی کار می کنند. انتخاب معلمان برای هر کلاس نیز متفاوت است. معلمان اجی مجی معمولاً به دو گروه تقسیم می شوند. معلمان از کلاس یک تا کلاس چهار تدریس می کنند. مینا کاجار کلاس اول است ، نرگس نوربخش کلاس اول ، ریحانا رضایی کلاس سوم و فرزانه صدیقی کلاس چهارم است. بسیاری از معلمان کلاس پنجم و ششم درگیر تدریس هستند و هر معلمی تجربه بسیار خوبی دارد. نیلوفر کهرامانی ، معلم ریاضیات 5 و 6 ، اکرم دامارشالی ، معلم 5 و 6 پارس ، مریم احمدپور ، معلم علوم اجتماعی و هدایای آسمانی ، زهرا بالفوند طباط 5 استاد علوم پنجم ، احمد پنجمین استاد علوم است.

 

وب سایت اجی مجی

با این حال ، توصیه می شود برخی از دوره های معلم اجی مجی را در اینجا لیست کنید. مینا کاجار در سال اول اجی مجی تحصیل می کند. او علاوه بر زندگی نامه عالی و نویسنده کتاب های درسی متعدد ، راهنمای جهانی دانشجویان بین المللی در مجموعه حرفه ای Farcids است. نرگس نوربخش نه تنها معلم است ، بلکه روانشناسی است که روانشناسی و اصول تربیتی را به دانش آموزان معرفی می کند. در علوم و ریاضیات برای کلاس های پنجم و ششم دروس وجود دارد. سمینارها در همه ایالت های کشور برگزار می شوند و ممکن است برای دوره های آموزشی دیگر مورد استفاده قرار گیرند.

  • ۹۹/۰۹/۰۳
  • دوم ابتدایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی