دوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان دوم ابتدایی

دوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان دوم ابتدایی

  • ۰
  • ۰

بررسی تخصصی زیست گیاهی استاد شاکری و شعبانی

سخت ترین و غیر قابل درک ترین مبحث زیست برام قسمت گیاهی اش بود چون که هم چرخه داشت هم خیلی حجیم بود و من را جذب نمی کرد. حتی در امتحان ها هم بسیار با آن قسمت کلنجار می رفتم تا بتوانم قسمت گیاهی زیست را بخوانم. نمی دانم چرا هیچ جوره با این درس نمی توانستم ارتباط برقرار کنم. برای کنکور هم که مکافاتی بود برای خودش. شاید معلم مون اونطور که باید خوب تدریس نکرده بود یا هرچی خیلی خیلی حل تست هاش زمان بر و سخت بود. باید دنبال منبعی می گشتم که شرایط را برایم متفاوت کند یعنی هم در زمان کم به جواب برسم هم جوابم صحیح باشه. در این بین با محصولی به نام پکیج زیست گیاهی آشنا شدم که من را به هدفم می رساند اما این را با تحقیق متوجه شدم.

قبل از استفاده از این پکیچ تمامی بررسی های لازم برای یک منبع خوب را برای آن انجام دادم و تا مطمئن نشدم می تواند تمامی سوال ها و مشکلات من را رفع نکند آن را انتخاب نکردم چون که حتما منبع مورد نظرمان باید کامل باشد و ما را به هدفمان نزدیک و نزدیک تر کند.

معرفی پکیج زیست گیاهی حرف آخر نظام جدید

 استادان رضا شعبانی، محمد شاکری و هومن روان این بخش را تدریس کرده اند و با انیمیشن تک به تک جملات را آورده اند و در این پکیج هیچ بخشی جا نمانده است.  برای بهتر یادگرفته شدن مطالب سنگین و حجیم زیست گیاهی این اساتید از انیمیشن و نقشه راه و الگوسازی و حتی شهودی سازی نیز استفاده کرده اند که هم باعث می شود مطالب برایتان جذاب تر و دیدنی تر شده و هم مطالب به نیمکره راست شما منتقل شده و دیگر آن ها را فراموش نخواهید کرد چون که مطالب به حافظه تصویری شما منتقل شده اند.

در این پکیج ریز به ریز مباحث توضیح داده می شود تا ابهامی برای دانش آموز باقی نماند و شما را با علم و دانش بالا برای آزمون های آزمایشی یا کنکور آماده می کند. زیست گیاهی حرف آخر دارای 3 حلقه دی وی دی می باشد و شما می توانید با صرف کم ترین زمان تمامی مطالب با جزئیات کامل آن را فراگیرید.

همچنین در این محصول یک کتاب کار نیز موجود می باشد که در آن تدریس اساتید آورده شده و شما به جای نوشتن مطالب فقط به سخنان اساتید گوش خواهید داد.

معرفی استاد رضا شعبانی/ استاد زیست حرف آخر

استادشعبانی دارای مدرک دوره PCR پیشرفته ( مهندسی ژنتیک ) از دانشگاه الزهرا و انجمن ژنتیک پزشکی ایران می باشند و اولین جزوه کاریکاتوری زیست شناسی در ایران با نام الفبای ۱۰۰ را طراحی کرده اند. ایشان اولین و تنها دبیر زیست شناسی کنکوری در سطح استان مرکزی که در شش شهر ایران سابقه تدریس موفق و برتر داشته است.

معرفی استاد محمد شاکری/ استاد زیست حرف آخر

استاد محمد شاکری فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی تهران هستند و مولف اولین کتاب عبارت نامه زیست کنکور ایران با نام صفر تا صد زیست شناسی انتشارات خوشخوان می باشند. ایشان سابقه تدریس در آموزشگاه های معتبر کشور را نیز دارند.

در ادامه می توانید رتبه برتر های حرف آخر را هم مشاهده بفرمایید که امسال هم مثل سال های دیگه تو کنکور کولاک کردند.

 

معرفی استاد هومن روان/ استاد زیست حرف آخر

استاد هومن روان دارای مدرک کارشناسی زیست شناسی-علوم جانوری از دانشگاه گیلان می باشند و مولف کتاب زیست شناسی کنکور در انتشارات حرف آخر می باشند. ایشان همچنین مبدع و طراح بیش از ۵۰۰ انیمیشن در زیست شناسی هستند.

ویژگی تدریس استاد شعبانی و شاکری و روان

 استاد هومن روان در این بخش یا همان زیست گیاهی چون که مبحثی بسیار حجیم و سخت و فراموش شدنی می باشد از انواع و اقسام انیمیشن های جالب و جذاب استفاده کرد اند تا با این مبحث بهتر ارتباط برقرار کنید و حتی به آن علاقه مند شوید. از آن جا که بخشی از سوالات کنکور زیست را زیست گیاهی به خودش اختصاص داده است اگر شما به خوبی با این تصاویر و انیمیشن ها توجه کنید و به خوبی یاد بگیرید می توانید در کم ترین زمان به جواب سوالات این بخش می پردازید و تایم را برای سایر بخش های زیست ذخیره می کنید و سعی می کنید تا سهم زیست گیاهی از این 36 دقیقه بسیار کم باشد تا شما به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنید.

در ادامه می توانید دین و زندگی نظام جدید، که از تخفیف های ویژه ای بهره مند هستند هم مشاهده بفرمایید

 

مثالی از تدریس اساتید

به طور مثال در قسمت بساک گیاهی استاد هومن روان یک تصویر را در ابتدا نشان می دهند که کل بساک را نشان می دهد و سپس آن را به طور کاملا ریز مورد بررسی قرار می دهد و تک تم جزئیات را مطرح می کند و در هرچه مبحث ریزتر می ود تصویر نیز با ان کوچک تر و تخصصی تر نشان داده می شود به طور مثال در بساک یک قسمتی به نام مادر هاگ نر در کیسه گرده وجود دارد.

استاد روان برای بررسی سرنوشت این مادر هاگ نر تصویر را تخصصی تر مورد بررسی قرار می دهند و در آن توضیح می دهند که چطور میوز رخ می دهد و تعداد و اندازه میکروسپورهای حاصل شده را شرح می دهند. همچنین ایشان به این نکته نیز اشاره می کنند که میکروسپور به دو صورت دیگر نیز بیان می شود: 1. هاگ نر.    2. دانه گرده نارس

این محصول مناسب چه کسانی می باشد؟

تمامی افراد می توانند از این محصول استفاده کنند به این صورت که چه در این درس یا مبحث قوی بوده و چه پایه ضعیفی داشته باشند. چه افرادی که به این مبحث علاقه دارند و چه افرادی که از آن متنفر هستند. حتی افرادی که سال ها از کنکور فاصله داشته اند و قصد دارند در کنکور نظام جدید شرکت کنند نیز می توانند از این محصول بهره بگیرند.

برنامه ریزی برای مطالعه این محصول به چه صورت می باشد؟

ما مشاورین موسسه حرف آخر با توجه به ضغیف یا قوی بودن شما در این درس یک آزمون تعیین سطحی میگیریم و با توجه به آن و همچنین با توجه به ساعت مطالعه ای که شما می توانید در روز داشته باشید برنامه ای مطابق دی وی دی ها و کاملا تخصصی برای شما عزیزان تنظیم خواهیم کرد و هدف ما موفقیت شما در این درس و تمامی دروس می باشد.

همچنین حرف آخر در راستای عدالت آموزشی، پنج روز با حرف آخر را که یک و نیم میلیون تومان هست را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان عزیز قرار میدهد.

 

نظرات داوطلبان در رابطه با پکیج زیست گیاهی

نظرات برخی داوطلبان بر این است که ما صبح زود خود را با اساتید زیست استاد شاکری  شعبانی شروع می کنیم و از انرژی آن ها نیز ما انرژی میگیریم. البته در این میان یک داوطلب هم اظهار کردند که استاد اگه من غذا خوردن یادم بره زیست گیاهی رو یادم نمیره. اکثر آن ها نیز پیامشان تشکر از تدریس فوق العاده شان تشکر کردند و از آن ها بسیار ممنون هستند

در ادامه می توانید زیست حرف آخر، که از تخفیف های ویژه ای بهره مند هستند هم مشاهده بفرمایید

 

چرا این محصول را بخریم؟

پکیج زیست گیاهی محصولی صفر تا صد می باشد یعنی با خواندن آن دیگری نیازی به مراجعه به سایر منابع برای کامل خواندن این مبحث نخواهید داشت. انیمیشن ها نشان دهنده این هستند که دیگر نیازی به حفظ کردن مطالب نیست و به قول معروف فقط کافی است شش دانگ حواستان را به درس بدهید و آن ها را یاد بگیرید پس از تکنولوژی روز دنیا برای تدریس این مبحث اختصاص داده شده است و مهم تر از همه دیگر مطالب را به فراموشی نخواهید سپرد. 

 

  • ۹۹/۰۸/۱۶
  • دوم ابتدایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی