دوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان دوم ابتدایی

دوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان دوم ابتدایی

  • ۰
  • ۰

برای پیشرفت عجله نکنید و صبور باشید

هیچ بازیکن بسکتبالی از روز اول همه شوتهای 3 امتیازی خود را تبدیل نکرده است ، هیچ مهاجمی از روز اول همه توپهای خود را تبدیل نکرده است و هیچ گلزنی از ابتدا در هر درس درصد بالایی نداشته است. تمام موفقیت های بزرگ زندگی با گذشت زمان حاصل می شود. بنابراین در این صورت ، همین حالا تکلیف خود را با خود تعیین کنید و انتظار موفقیت یک شبه را نداشته باشید. دستیابی به موفقیت در کنکور سراسری روندی زمانبر است که باید وقت و تلاش خود را صرف آن کنید و مطمئن باشید که یک شبه به هیچ کجای این مسیر نخواهید رسید. پس بدون شکایت با تمرکز 100 درصدی پیش بروید و برای رسیدن به موفقیت صبور باشید. هیچ تلاشی بی فایده نخواهد بود.

 

به حاشیه فکر نکنید

در این مسیر نسبتاً کوتاه سعی کنید فقط به هدف و آرزوی خود فکر کنید و از فکر کردن درمورد مسائل حاشیه ای که تأثیر مثبتی در روند صعودی شما ندارند خودداری کنید. فکر کردن در مورد فرصت ها یا روزهای از دست رفته ، یا فکر کردن در مورد رقبا که تاکنون بسیار خوب و عالی عمل کرده اند ، دردی از ما دوا نمی کند. بهترین کار این است که از پیرامون و فرصت های از دست رفته چشم پوشی کنید و به هدفی که برای رسیدن به آن نیاز داریم فکر کنید.

 

خودت را باور کن

وقتی به خود و توانایی های خود اعتقاد دارید ، هیچ شرایطی نمی تواند شما را تحت فشار قرار دهد و باعث شود حتی برای چند دقیقه در رسیدن به هدف مورد نظر شک کنید. یکی از کارهایی که از این به بعد باید انجام دهید این است که به خود و توانایی های بالقوه خود اعتماد داشته باشید و فقط باید از آنها به روش صحیح استفاده کنید. باور کنید حتی سخت ترین شرایط هم نمی تواند کوچکترین راه شما را مختل کند.

  • ۹۹/۰۷/۲۲
  • دوم ابتدایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی