دوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان دوم ابتدایی

دوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان دوم ابتدایی

  • ۰
  • ۰

یکی از مهمترین عوامل در دستیابی به نتیجه آزمون مطلوب ، مدیریت زمان جلسه است. آشنایی با تکنیک هایی مانند ضرب و تفریق ، دو قلم ، تایم لپس شلیک و ... و تمرین آنها در خانه و هر تست آزمایشی که انجام می دهید ، آسان است که در جلسه تست خود را از کمبود وقت خارج کنید. با انجام این روش ها سرعت خود را افزایش می دهید ، استرس و اضطراب را کاهش می دهید ، حداقل همه سوالات کتابچه را حداقل یک بار می خوانید و اعتماد به نفس خود را افزایش می دهید.

 

همانطور که در مقالات قبلی بحث کردیم ، روشهای زیادی برای مدیریت زمان در طول جلسه تست وجود دارد که می توانید برای صرفه جویی و مدیریت زمان استفاده کنید. در این مقاله می خواهیم این روش ها و کاربرد آنها را برای شما توضیح دهیم.

 

تکنیک ضربدر و منهای

در این روش ، وقتی اولین بار فرم سال را می خوانید ، باید س theال را دسته بندی کرده و در یکی از دسته های زیر قرار دهید:

 

1- من این سوال را می دانم و خیلی طول نمی کشد

2- من این سوال را می دانم اما برای حل آن نیاز به صرف زمان زیادی دارم

3- من این سوال را نمی دانم و نمی توانم به آن پاسخ دهم

 

در دور اول ، شما باید به سوالات دسته اول پاسخ دهید ، در کنار سوالات دسته دوم علامت منهای و در کنار سوالات دسته سوم علامت ضربدر قرار دهید.

در دور دوم به سوالهایی بروید که در کنار آنها علامت منفی وجود دارد. وقت خود را به آنها اختصاص دهید و آنها را حل کنید ، و سوالاتی را که کنار آن صلیب وجود دارد خالی بگذارید و به سراغ آنها نروید. و اورستون خیلی پایین است.

  • ۹۹/۰۷/۰۵
  • دوم ابتدایی

کنترل زمان در کنکور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی